Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 156 - тонколони под задното стъкло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 156 - тонколони под задното стъкло

    Може ли някой да каже как се махат капаците на тонколоните под задното стъкло и какъв им е размера?
    Благодаря

  • #2
    през багажника и стигаш до тях. елипси са но не знам размера
    Volvo S80 D5 awd 2010г.

    Comment


    • #3
      Re: Alfa 156 - тонколони под задното стъкло

      Първоначално публикувано от krasy
      Може ли някой да каже как се махат капаците на тонколоните под задното стъкло и какъв им е размера?
      Благодаря
      Има тема пусната по случая
      До колкото ми казаха не се махали ти капаци а отдолу тях се монтират колоните!
      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

      Comment


      • #4
        16 x 24 см. слагат се много кофти ... На мен в Р&Б аудио ми ги слагаха 4 часа. Махнаха задните седалки, оплътненията на вратите, корите отстрани на задния прозорец както и самата задна кора ... Направооо лудница, но нищо де получи се добре. Залепиха ми плата, с който са обвити пластмасовите решетки на говорителите на кората за да няма вибрации, защото иначе беше нетърпимо.
        Успех
        Alfa 156 1.8 Тwin Spark с K&N Apollo Universal Cold Air Filter

        Comment


        • #5
          В повечето случаи има два кръга на колоните: предни+задни във вратите; или предни+задни елипси. Могат да се вържат и 4те отзад заедно, но са свързани последователно и несвирят хубаво. Най-добрият избор е предни+задни и допълнително елипси със стъпало на кората. Така е най-добре!

          Comment


          • #6
            Айде да не цапам форума ще ползвам тази тема
            Някой монтирал ли си е сам колони на задната кора как се справяте със захващането на колоните към кората. отворите на колоните съвпадат с тези на колата и колоните ще паснат но отворите са много големи и се чудя как да захвана самата колона за кората някакви идеи.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              мисля че това може да стане като си вземеш пластмасови щипки-втулки (не знам дали това е точната дума) и ги завреш в отворите за колоните и след това навиеш в тях самонарезни види (както са хванити почти всички видии по колата)
              въпроса е че трябва да се намерят само подходящите щипки-втулки
              успех!

              аз поне така мисля да направя когато реша да си слагам
              Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

              Comment


              • #8
                То щипки има в комплекта но отворите не са проходни имат отвор само от долна страна някъде около ф 8 и незнам от куде да се вкарат щипките.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  Имам в предвид пластмасови втулки който се слагат (навират) от долната страна (а не тези който влизат в коплекта на тонколоните - те са метални и няма как да се сложат)
                  С подобни пластмасови втулки например е хваната предната броня пред радиатора
                  Те са едни процепени и се слагат в отвора, а след това като навиеш винта се разширяват и не могат да се извадят вече.
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Novachev
                    Айде да не цапам форума ще ползвам тази тема
                    Някой монтирал ли си е сам колони на задната кора как се справяте със захващането на колоните към кората. отворите на колоните съвпадат с тези на колата и колоните ще паснат но отворите са много големи и се чудя как да захвана самата колона за кората някакви идеи.
                    На моите гнезда отдолу имаше закрепени пластмасови фланци които съответно се бяха счупили и предишният собственник ги беше залепил с прозрачен силикон, но говорителите не бяха хванати за тях а просто си седяха върху шумо изолацията от към страната на багажника. Наистина отворите за болтовете на фланците са 7-8мм. Аз обаче си прихванах за тях говорителите с най обикновенни болтове М6 и малко по голяма шайба. Гайките можеш да сложиш от горната страна а с болта да прихванеш отдолу. Използвай болт с шлиц ще ти бъде по-лесно ако нямаш гидория! Задължително двама човека единия държи говорителя докато другия, легнал с главата напред в багажника нацели гайката абе около 3 часа работа.
                    Съвет... не слагай говорители с много тежки магнити, защото от вибрациите може да се скъсат фланците както при мен т.е. както при предишният собственник. Засега май залепеното със силикон държи, но залепването със силикон за мен е несериозна работа, ще карам обаче така докато се строши пак и тогава ще го мисля.
                    Ако търсиш голяма мощност = голям тежък магнит, се огледай за елипси с неодимови магнити те са доста по-леки от феритните и кониаловите при същите параметри на магнитното поле.
                    Това от моя скромен опит
                    Успех!
                    Have A Nice Day
                    o/_______\o
                    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                    []=о===о=[]

                    Comment


                    • #11
                      А при мен бившия собственик най-безобразно е пробил дупки през кората и сложил едни грозни винтове... ужас. Но после на мен ми беше много лесно - само звинтвам гайките отдолу. Освен това сложих "шапчици" с диаметъра на главата на болта и вече изглежда почти добре

                      Иначе според мен няма голям смисъл да се слагат там говорители , защото:
                      1. Кората не е достатъчно дебела и се получават вибрации, които развалят АЧХ на говорителя.
                      2. Звуковото ниво отзад е много по-голямо отзад, отколкото отпред, което създава силен дискомфорт у возещите се отзад.

                      Най-добре е тасм да се сложат само някакви ВЧ говорителчета, които да повдигнат малко високите от задните колони.
                      '05 166 V6
                      '98 156 2.0 TS ex ...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от n_netov
                        Имам в предвид пластмасови втулки който се слагат (навират) от долната страна (а не тези който влизат в коплекта на тонколоните - те са метални и няма как да се сложат)
                        С подобни пластмасови втулки например е хваната предната броня пред радиатора
                        Те са едни процепени и се слагат в отвора, а след това като навиеш винта се разширяват и не могат да се извадят вече.
                        Разбрах за какво ми говориш ще потърся такива щипки и ще пробвам с тях проблема е само като взема да слагам видичките и да стягам да не превъртят, а ако превъртят ще на пълня орворите с нещо от рода на силиконите но по твърдо и по малко еластично и ще навия видиите в него.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Novachev
                          Първоначално публикувано от n_netov
                          Имам в предвид пластмасови втулки който се слагат (навират) от долната страна (а не тези който влизат в коплекта на тонколоните - те са метални и няма как да се сложат)
                          С подобни пластмасови втулки например е хваната предната броня пред радиатора
                          Те са едни процепени и се слагат в отвора, а след това като навиеш винта се разширяват и не могат да се извадят вече.
                          Разбрах за какво ми говориш ще потърся такива щипки и ще пробвам с тях проблема е само като взема да слагам видичките и да стягам да не превъртят, а ако превъртят ще на пълня ошворите с нещо от рода на силиконите но по твърдо и по малко еластично и ще навия видиите в него.
                          Значи ,аз съм си ги монтирал сам .Първо - Декоративния плат от решетките трябва да се махне ,защото иначе плющи ужасно ,и това ме накара да разваля всичко ,след като ги монтирах ,за да махам плата - спестете си го .решетките се махат от долу.с пластмасови крачета са ,законтрени със метални шайби.не е много приятно ,с въртене излизат малко по малко .след махане на "тапицерията " на решетките изглеждат малко по-зле ,но е приемливо като визия.неизбежно е .колегата спомена за лепене ,но не съм сигурен ,че ще е удачно.аз ги монтирах с дюбели, мисля ,че за гипс-картон ,като охлЮвчета са ,навиват се във дупките на кората и ги намазах с poxipol за по-сигурно ,за да не превъртат. след това с видиИ завиваш говорителите в дюбелите и заспиват .успех.заслужава си ,звука става много по-як като се сложат и елипси от зад .
                          Alfa 156 2.4 JTD
                          Honda CBR600RR 2008

                          Comment


                          • #14
                            Аз за първи път чувам за този проблем с тапицерията. А иначе сега купих от магазин за ЛАДА копчета за фаровете (незнам за каква лада ) но са идеални влизат в отворите с много зор и застават плътно и струват по 13ст.
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment

                            Working...
                            X